środa, 25 września 2013

This Is A Nice Day

Witam.

 Na wstępie Chciałam powitać oficjalnie pierwszą stażystkę Shinę Haden, bardzo się cieszę że postanowiłaś do nas dołączyć i życzę ci serdecznie dużoooo weny, gdyż akurat tu jest potrzebna:)

Informuję również iż Do tego małego grona dołączyła kochana Kimi-san, która jest współautorką tej szabloniarni.

Cóż dodam jeszcze tylko że wszystkie kolejki są otwarte więc śmiało można zamawiać ^-^

A teraz nareszcie po tak długim czasie oddaję zamówienie. Zochan wybacz proszę że tak długo to trwało, ale kompletnie nie miałam dla siebie czasu:)
Jeśli cokolwiek ci się nie spodoba to napisz a postaram się to poprawić ^-^ Mam jednak cichą nadzieję że przypadnie ci do gustu. Buttony masz w paczuszce z szablonem.


Szablon dla Zochan



Postaram się w niedługim czasie opublikować kilka szablonów wolnych, mam nadzieję że komuś się spodobają.

Pozdrawiam serdecznie i przypominam że nabór jest ciągle otwarty, więc zapraszam wszystkich chętnych do zgłaszania się:)

2 komentarze:

  1. O matko! *,*
    Dopiero teraz zauważyłam tę notkę, przepraszam, ale ostatnio rzadko wchodzę na bloggera. xd Brak czasu.. ;/;/
    Powiem Ci, że zaskoczyłaś mnie tym szablonem, jest przepiękny. A ten nagłówek po prostu zwalił mnie z nóg. No i to magiczne tło. <3
    Bardzo mi się podoba i myślę, że jeszcze kiedyś złożę tu zamówienie. xd
    Dziękuję bardzo i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę że się podoba, dałam z siebie wszystko byś była zadowolona.

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń