środa, 23 października 2013

Just a dream.

Ohayo~~! Mam dzisiaj dla was 2 szabloniki i 1 nagłówek. 
Miały być 4 szablony, jednakże nie wyrobiłam się z czasem. 

No to pierwszy: 

Podoba mi się ten szablon. Według mnie jest taki prosty. c;
Miałam go dać na mojego bloga, jednakże stwierdziłam, że podoba mi się ten, który obecnie mam.

I drugi:
<podgląd/pobierz/podgląd2>

Zastanawiałam się, który nagłówek by ładniej wyglądał; ten, czy owy z inną 'koloryzacją', że tak powiem. Stwierdziłam, że nie umiem wybrać, więc macie drugi nagłówek:


I ostatni nagłówek, który zrobiłam już dość dawno. ^ ^
No, to wszystko! Mam nadzieję, że coś wam przypadnie do gustu. ^ ^

1 komentarz:

  1. Oh.. w końcu zobaczyłam jakieś nowe szablony, szczerze to tak przypadkiem zajrzałam i proszę bardzo! :3 Szablon z Yuno jest wspaniały, ale muszę przyznać, przynajmniej według mnie drugi nagłówek jest lepszy : o

    OdpowiedzUsuń