czwartek, 31 października 2013

War Of Change

Nie ma to jak 2 butelki FRUGO, ciężka muzyka, bądź od TW, 3 oponki (nie ma jabłka, daczego?! :c {może dlatego, że je zżeram i jestem od nich uzależniona?}) w chłodną noc Halloween'ową. ;]] Byliście gdzieś? Ile nazbieraliście cukierków? A teraz przyznawać się - kto zjadł całe, a przynajmniej połowę zanim doszedł do domu? :D
Ja byłam, no i cóż, nazbierałam trochę.
Okej, trochę nachwaliłam się, a teraz czas na nagłówki! ;]]


Hm... Ten jest taki... Halloween'owy? No może trochę ;D
Długo szukałam pasujących zdjęć i tak nie dokopałam się do tego co chciałam. ^ ^


Tutaj opinię pozostawiam już wam.
Mój pierwszy nagłówek z 'żywą' postacią (nie licząc zwierząt).

Na dzisiaj to tyle, jutro coś jeszcze dodam, bo teraz to już całkowicie nie myślę. x.x
Tak, więc jutro spodziewajcie się szablonów halloween'owych! :D

7 komentarzy:

  1. Jak zobaczyłam pierwszy nagłówek to przeszły mnie dreszcze. Brrr... straszny <3 Nie przepadam za nagłówkami z żywymi postaciami ale ten, który zrobiłaś, jest świetny. Faktycznie, oba tchną grozą i są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się, że przypadły ci do gustu. ^ ^

      Usuń
  2. Bardzo przepraszam jeśli wydam się być natrętną i informuję, że przeczytałam regulamin ale chciałabym zapytać, ponieważ bardzo mi zależy, kiedy będę mogła spodziewać się szablonu? Zamówiłam go dwa tygodnie temu u Sakury Haruno. Wiem że dwa tygodnie to nie jest nie wiadomo ile, ale naprawdę bardzo mi zależy na tym szablonie. Pozdrawiam i przepraszam za bycie natrętną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam to samo pytanie co Radhika, jednak i tak długo wytrzymałam. Szablon zamówiłam na początku października u Kami-san. Też mi zależy na tym szablonie i mimo wszystko nie myślałam, że "czas nieokreślony" na zamówienie będzie taki długi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie go robię. przepraszam, ze tak długo na niego czekasz, ale miałam małe problemy. Niedługo go dostaniesz. W następnym tygodniu

      Usuń
  4. Witam.
    Szablon dla Radhika zostanie wykonany w ciągu tygodnia. Przepraszam za to zwlekanie ale miałam bardzo mało czasu dla siebie:)
    Jeśli chodzi o szablon zamówiony u Kimi-san to powiedziała byś spodziewała się go od pon. do pt.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń