piątek, 29 listopada 2013

042. - 045. Already Over


Witam, dzisiaj na szybko wrzucam trzy zamówionka i jeden nagłówek, który zrobiłam już dość dawno temu. 
A dlaczego na szybko? Ponieważ mam zamiar zaraz wskoczyć pod ciepło kołderkę, bo złapała mnie choroba. Angina, kaszel i katar. >< 
Nie przedłużając~~!

Szablon dla Grace Wolf:
Bardzo cię przepraszam, że tyle czekałaś. 
Ogółem nie umiałam wykonać tego szablonu... Jakoś mi nie szło. trzy razy robiłam go i dopiero za trzecim razem stwierdziłam, że nadaje się do użytku, bo wcześniejsze były po prostu koszmarne...
Jeżeli chcesz poprawę to pisz~~! 


Szablon dla Yori:
Tutaj również przepraszam, że tyle musiałaś czekać.
Ten szablon robiłam dwa razy. Myślę, że teraz jako - tako wyszedł.
Jeżeli chcesz poprawę to pisz~~!


Szablon dla Shelii Yuuriko:
Twój szablon zrobiłam najszybciej. Może to dlatego, że po prostu kocham Fairy Tail. <3
Ach i jeszcze jedno. Na podglądzie widać, że 'b' zostaje w linijce wyżej, a 'yla' niżej.
Zostało to już zmienione, jednakże znając moje lenistwo nie chciało mi się robić nowego podglądu.
Jeżeli chcesz poprawkę to pisz~~!


I teraz nagłówek:
Bardzo mi się on podoba. ^ ^ 
Nie wiem dlaczego... Może dlatego, że lubię Miku, 
a może dlatego, że uwielbiam niebieski kolor? :P

No, nic. To, by było na tyle. 
Otworzę dzisiaj kolejkę. :D
Sajo~~! *:

6 komentarzy:

  1. Piękny! Nie czekałam długo! Gadam z koleżanką na skype, wchodzę na bloggera i drę się: MAMY SZABLON! '' i taki pisk. Jest piękny! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że przypadł ci do gustu. ;)

      Usuń
  2. Szablony piękne. mi podoba się wszystko, wiec na razie nie przyczepie się do niczego! ^-^ Pozdrawiam Kimi-san

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Shinka c: Masz otwartą kolejkę (piszę w kolejkach że masz ale swój blog zawiesiłaś) więc nie wiem czy ogólnie robisz szablony. Bo bym chciała zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej <3 No tak, zawiesiłam bloga, ale szablony robię. ;D Śmiało się zamawiaj. *:

    OdpowiedzUsuń