czwartek, 28 listopada 2013

36 - 41 "Trick or treat!"



Bez przeciągania przechodzę do szablonów, które już jakiś czas trzymam na dysku.


Szablon z tego sentymentalnego pożegnania!


Szablon z jakże uroczym Stingiem z Fairy Tail! 


Oto gracz z liceum Rakuzan, Akashi Seijuurouś! 



Takie sobie; troszkę mroczne ^,^


Niesamowicie mi się podoba ten szablon.  Sama musiałam parę kodów przestawiać.
A do ego on wygląda cudownie. 
Jak mi Kisiel jeszcze raz go ożywi to normalnie mu coś zrobię! Dopiero co otrząsnęłam się z jego pierwszej śmiecie, a tu masz drugą!

Po za szablonami mam jeszcze dwa nagłówki. 


SasuSaku dla miłośników tego paringu. 
Cytat pochodzi z piosenki "Face Down" zespołu  The Red Jumpsuit Apparatus.


Z początku miał to być szablon, ale ktoś mi usuną plik i nie chciało mi się z powrotem tego nastawiać.


To tyle na dzisiaj ode mnie. Myślę, że w następnym  tygodniu coś się ode mnie ukaże. 
~Ciao~!

2 komentarze:

  1. Zakochałam się w pierwszym. Boże, to tak wzruszający moment... i taki piękny szablon. <3 Awww.... Kawai! I ten z Itachim i czachą też w kit! Wspaniała robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak ci się podobały, ale daleko mi jeszcze do pozostałych szabloniarek ^.^

      Usuń