piątek, 8 listopada 2013

24 - 26 Love is Beautiful ( Szablony Wolne )

                                                                    Hello:)
A więc dziś opublikuję trzy szablony wolne, co prawda miały być za kilka dni ale co tam, jak ma się wenę to trzeba korzystać ^-^
Jednak przed publikacją mam ważną informację. Otóż zauważyłam iż jeden szablon wolny został pobrany jednak w zakładce " Pobieralnia " nie ma żadnej wzmianki na ten temat. dlatego chcę uprzedzić iż jeśli jeszcze raz coś takiego będzie miało miejsce, szablony wolne będą zabezpieczane hasłem.
To tylko taka mała uwaga.

                                       A więc może zacznę. Pierwszy szablon SasuSaku:



Teraz szablon drugi ItaSaku:



No i trzeci ostatni, chyba najlepiej mi wyszedł ItaSasu ^-^




No cóż na dziś to wszystko, mam nadzieję że któryś z nich wam się spodoba:)
Pozdrawiam serdecznie.


3 komentarze:

  1. Moją opinię już znasz, ale i tak wyrażę ją po raz drugi. :D
    024.- Tło takie ciemne, mroczne, a postacie jasne *>* To nieźle ze sobą kontrastuje. ^ ^ Oj widać, że wena ci powróciła. :D
    025. - Taki... Hm... Nie wiem jak go opisać. Szczerze mówiąc to ja nie umiem opisywać co mi się podoba w szablonie. U mnie jest tak, że się po prostu - podoba, albo nie podoba.
    026. - Zdecydowanie mój faworyt! to, oczywiście nie tylko dlatego, że lubię yaoi.
    Jest taki... Po prostu coś w sobie ma, co sprawia, że mam ochotę założyć bloga i dać ten szablon. :D
    Hehe, jak mówiłam - nie umiem opisywać szablonów, tego co mi się w nim podoba, a tego co nie. ><
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Yh... ja... 025 cudowny! ItaSasu... nie lubię yaoi ale zgodzę się z przedmówczynią, mam ochotę założyć bloga i wrzucić ten szablon! Są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje wam dziewczyny za tak miłe komcie, dzięki nim staram się robić coraz lepsze szablony i szczerze.... ja też mam ochotę na nowego bloga z tym szablonem hehe:)
    Pozdrawiam was serdecznie ^-^

    OdpowiedzUsuń