środa, 13 listopada 2013

027. Smells Like Teen Spirit

Ohayo~! :D Mam dzisiaj tylko jeden szablon, ponieważ i tak nie wiedziałam, czy wyrobię się z wstawieniem czegokolwiek. Wstyd, zaś było mi, że Shelia musiała czekać aż tak długo na swój szablon, więc wstawiam ten na szybko. Myślę, że coś ode mnie będzie jeszcze dzisiaj, albo jutro.


Wybacz mi, że tak długo czekałaś i jeszcze w zamian za to dostajesz coś 'takiego'.
Wiem, że mi to nie wyszło, aczkolwiek im więcej zmian próbowałam wprowadzić, tym bardziej oszpecałam cały szablon.
Jeżeli chcesz poprawkę to pisz!
Pozdrawiam~~!

4 komentarze:

  1. Szablonik bardzo mi się podoba:) Z resztą już wszystko wiesz, jednak nie mogłam się powstrzymać od napisania komcia. Według mnie z dnia na dzień stajesz się coraz lepsza i naprawdę bardzo się cieszę że zgłosiłaś się do MKS:)
    Pozdrawiam serdecznie i dużo weny życzę ^-^ na pewno się przyda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dziękuję. ^ ^ Tak, wena mi się bardzo przyda.
      Pozdrawiam! C:

      Usuń
  2. Arigato za szablon :) bardzo mi się podoba :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Mogę poczekać na szablon do grudnia :) Już na jeden czekam cały miesiąc, więc zyskałam trochę cierpliwości.
    Przy okazji powiem, że bardzo podoba mi się ten tutaj co zrobiłaś. Na podglądzie chyba trochę się przyciął, ale jest bardzo ładny ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń