środa, 13 listopada 2013

28 - 30 Sunshine

                                                                   Witam:)
                      A więc dziś oddaje zamówieni i dodatkowo wstawiam dwa szablony wolne ^-^


                                                         Szablon dla Grace Wolf


Mam nadzieję że szablon Ci się spodoba, starałam się dobrać kolory takie jakie chciałaś. Gdyby jednak coś było nie tak to napisz w komentarzu a postaram się to zmienić.

Pierwszy szablon wolny SasuSaku



No i drugi wolny ItaSaku :)


Jak na dziś to chyba wystarczy. Pozdrawiam wszystkich serdecznie i mam nadzieję że przypadną do gustu:)  
Przed pobraniem proszę zapoznać się z regulaminem.


3 komentarze:

  1. Ale piękny szablon! Nie spodziewałam się, że tak bardzo mi się spodoba <3 Nie widzę nic co by mi się nie podobało :) Szczególnie, że użyłaś mojego ulubionego odcieniu zieleni! Dziękuję bardzo :*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę że Ci się spodobał:)
    Pozdrawiam serdecznie i polecam się na przyszłość ^-^

    OdpowiedzUsuń
  3. no mnie tez się bardzo podoba ^-^ ale już znasz moją opinie ;))

    OdpowiedzUsuń