czwartek, 26 grudnia 2013

047. - Never.

Wyjaśnienie tytułu posta - "never"; nigdy. Czyli w skrócie "NigdyNieMamPomysłuNaTytuł".
Na początku jeszcze życzę wam Wesołych Świąt (Shina, serio? już po świętach, a ty życzysz im wesołych świąt ;___;). No wybaczcie, ale lenistwo wzięło górę, także życzę wam dopiero teraz. ;D No i jeszcze szczęśliwego Nowego Roku, a tym bardziej Sylwka, którego ja spędzę u koleżanki (już się boję tej nieprzespanej nocy ;___; XD). No, ale czas przejść do sedna. Dzisiaj,  na szybko (zaś) wrzucam jedno zamówienie. Przyznam, że cholernie się nad nim męczyłam - nawet nie wiem, która to jest już wersja tego szablonu. Kompletnie nie miałam na niego pomysłu. W ogóle jakoś ostatnio... Nie umiem robić szablonów? Wiem, dziwnie brzmi, ale taka prawda, wychodzą mi coraz gorsze.

Gimona Lockser:

Wiesz... Przepraszam cię, ale trochę zmieniłam obrazki. Jeszcze raz bardzo cię przepraszam.
Tamte jakoś nie bardzo pasowały do siebie i po prostu... po prostu nie umiałam nic ładnego z tym zrobić.
Jeszcze raz bardzo przepraszam!
Starałam się dopasować kolory, myślę, że mi się udało, aczkolwiek uważam, że cały blog ładniej wyglądałby  ładniej w czerwonej i pomarańczowej barwie. 
Jeżeli chcesz poprawkę to napisz (kontakt w zakładce autorki).
Pozdrawiam~~!

2 komentarze:

  1. Dziękuje bardzo za wykonanie szablonu :D Nie szkodzi że zmieniłaś obrazki. Szablon ładnie wygląda. Postaram się go w jak najbliższym czasie go umieścić na bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohohoh, cieszę się, że nie jesteś zła i, że podoba ci się. ^ ^

      Usuń