sobota, 11 stycznia 2014

48. - Korean Dream!

Dzisiaj szybko. Musze format zrobić, a zalegam jednej osóbce z szablonem. 
Droga Sam, (nie wiem czy dobrze odmieniłam) 
Zamówiłaś szablon, którego jeszcze nie robiłam. Konkretnie z ludźmi. Nie robiłam jeszcze, lecz był to dobry trening. Osobiście uważam, że nie udał mi się ten szablon. Kolory nie pasują, kody i wiele innych rzeczy. Jeśli będziesz chciała coś zmienić to musiałabyś czekać na to tydzień, aż uporam się ze wszystkimi sprawami ;( Czeka mnie test z anglika i muszę się uczyć i to dużo bo to rozszerzenie...


Do wypakowania szablonu jest potrzebne hasło, które otrzymasz na gg, jak do mnie napiszesz. W paczce znajduje się button.

4 komentarze:

  1. Ooo, jak na pierwszy całkiem dobrze ci wyszedł. ^ ^ Hm... Trochę mi tylko nie pasuje tutaj napis, ale ogółem jest ok. ^ ^
    PS. B.A.P <3 ;**
    Pozdrawiam.
    Shina~~!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm... Powiem tak: Nagłówek wyszedł Ci super, aczkolwiek moim zdaniem nie pasuje kolor, który wybrałaś w postach i kolumnach bocznych, oraz obrazek w ich tytułach. Co do czcionki w cytacie, również muszę zgodzić się z Siną, powinna być bardziej delikatna i w innym odcieniu.
    Jednak jak na początek to jest ok:) Wiem że się starasz i dajesz z siebie wszystko.
    Pozdrawiam i dużo weny życzę ^-^

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy można spodziewac się nowszych szablonów?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowsze szablony powinny się pojawić w ciągu tygodnia.

    OdpowiedzUsuń